Terrific Tuesday..

Vaknade innan larmet gick igång imorse..efter en stunds tvekan insåg jag att det inte riktigt är min grej att kliva upp innan larmet ljudit i någon timme, så jag somnade om och släpade mig upp strax före åtta..efter att ha borstat tänderna la jag mig på rygg framför tvn och gjorde 30 sit ups (får inte slita ut sig så här i början)..nöjd med det hela..in i duschen och på jobbet till nio..innanför flextiden..duktig Jerker..

Slöa på jobbet..suga på Sport Quiz-frågorna..gå på lunch..lämna in ett par byxor till skräddaren..köpa nya solglasögon..det tredje paret hittills i sommar..ska försöka behålla dessa mer än 2 veckor..vi får se hur det går..slökolla lite i andra affärer..sugen på att shoppa...glass på vägen tillbaks till jobbet..dumpa in ett nytt säljkontrakt i affärssystemet..upptäckte (rättare sagt blev påmind om) att det inte går att dumpa in stafflade priser i ett säljkontrakt..skriver ett inlägg..

Eftermiddagen blir glass på kontoret...radera 183 rader i säljkontraktet och lägga in dem för hand...försöka hjälpa en underleverantör med en fråga jag inte begriper någonting av..gå hem sist eller nästsist från kontoret...stirra in i väggen..läsa bloggar...blogga..skriva något självömkande om att jag aldrig får ha sex...äta en fet middag..göra nån sur via MSN-chatten...skriva ett sista patetiskt inlägg om min fetlagda kropp..somna strax efter två...

Spännande liv?

Kommentarer
Postat av: Blue

Men det har väl inte regnat på glassen idag iaf??

Postat av: S

jerker, kom igen. Om du nu tycker att du är överviktig kanske 2 glassar och fet middag inte är så smart... Frys kesella lite halvt och ät, asbra substitut.
eller så gillar du läget och firar med 0,5 liter B&Js ;P

2007-06-26 @ 16:25:43
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Jerk

Jerk: näe..ingen regn på glassen, men den gick sönder..snyft, snyft..
Sofia: Ville bara gnälla lite..Köpte 0,5 liter B&J i helgen..har 3/4 kvar..du är välkommen att hälsa på ;)

2007-06-26 @ 16:40:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: B L U E heter jag fortfarande.... tror jag

Hahaha oki

2007-06-26 @ 17:10:58
Postat av: Jerk

åååh..segskalle..nåja..en seger för de som kallar mig ego iaf :)

2007-06-26 @ 17:12:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Ännu mera asg
o fast jag nyss kommenterat så inte faaaaen ploppar jag upp heller med namn o url...
Hursomhaver skorna skaver (eller nåt) det är bara jag Blue

2007-06-26 @ 17:50:41
Postat av: Jerk

Det måste vara nån inställning i datorn..jag har samma problem hemma, men inte här på jobbet...

2007-06-26 @ 18:23:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Susfu

Sit ups? Men... det är ju både smart och nyttigt. Vad fan håller du på med?

2007-06-26 @ 19:18:06
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Anonym

men inställning som BARA gäller din blogg??
Näää jag tror mer på att du har ändrat nå inställningar på din blogg för att trötta ut mig så jag inte orkar fortsätta kommentera hos dig.. Sorry där tar du fel...jag kommer haunta dig i evig bloggtid.. hahaha

2007-06-26 @ 19:49:06
Postat av: Jerk

Ledsen Susfu..fast jag åt iaf glass två ggr idag (och kladdkaka till den andra gången) :)
Blue: Det är lika för mig, men inte bara på min blogg..även på din och alla andras..utom på wordpress tror jag..det är datorn..
Jag får alltså hitta på något värre för att du ska sluta kommentera? ;)

2007-06-26 @ 20:12:30
Postat av: Blue

Yup mye värre

2007-06-26 @ 21:03:43
Postat av: Jerk

å de däringa spamfiltren håller dig inte borta heller hmm..vad göra..jag får ge upp..kommentera så mycket du vill :)

2007-06-26 @ 21:11:52
Postat av: Elin

*blir sugen på glass och kladdkaka och skriva självömkande inlägg om svullandet* Faan dig Jerk.

2007-06-26 @ 23:06:17
URL: http://www.my-ghostworld.blogspot.com/
Postat av: Jerk

sorry..fast jag är lite stolt..du är den första människa jag inspirerat till något :)

2007-06-26 @ 23:14:14
Postat av: Jerk

Förresten..hälsa min bror..han är nere i Plura-land och jobbar i några veckor..

2007-06-26 @ 23:14:55
Postat av: Blue

Tackar ödmjukast nådige herrn... *bugar och bockar*
*asg*
Gissa om jag tänker spamma dig nu... hehehe Närå jag lovar på heder och sam...sam... äh vad heter det... *asg*
Har ju inte svurit hela eden så man vet aldrig.

2007-06-27 @ 00:20:23
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Anonym

...spam...
aldrig stavas aldrig med två L
alltid stavas alltid med två L
Kom å tänka på det där för jag höll på att stava fel nyss i kommentaren...
Och inte fan har du rättat till bloggen heller.
Jag har nyss skrivit men tamesjutton jag är bortglömd ändå. *muttrar*
Fortfarande Blue

2007-06-27 @ 00:22:05
Postat av: Jerk

det är inte bloggen säger jag..innan min dator ballade ur behövde jag aldrig fylla i utan jag blev ihågkommen, men sen dess..tror det är nån internetoption i läsaren..
Hmm..min idé om omvänd psykologi fungerade alltså inte ;)

2007-06-27 @ 00:34:21
Postat av: S

Köpte du ben and jerrys?? Så du är också fast?
vilken smak? amaaaazing, som steve irwing skulle sagt!

2007-06-27 @ 22:28:41
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Jerk

Chocolate fudge brownie..men jag är nog inte fast än..har ju 3/4 kvar...fast nu skulle det smaka..som lite lindring för att jag skrikit mig hes på Söderstadion ;)

2007-06-27 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback