Tråkblogg..

Solen skiner, Sverige är utomhus..jag tittar på Europacupen i friidrott..jag vinner..

Ska gå och handla snart iaf..det är för jävla skit egentligen..det här vädret skulle varit igår..så hade jag suttit på balkongen och dragit i mig alkohol och läst en god bok, nån timme senare hade jag börjat förpesta tillvaron för alla i telefonboken..nu blev det inget sånt..

För er som undrar, jag ska köpa hushållsmargarin, mjölk, diskborste och disktrasor...exciting? Ett inblick i en riktig losertillvaro..

Vilken trist dag..lyckades med att stiga upp till halv ett iaf..men det tog emot..nu sitter jag inne vid datorn...har precis tagit en lång dusch, ska gå och handla..kl.18 har jag tvättid..i övrigt är det mest spännande vad jag ska dra i mig för flottig skräpmat idag, eftersom jag inte orkar eller har lust att laga något..det gör också att jag inte har några matlådor till nästa vecka, förutom den lasagnebiten som ligger i frysen..skitsamma, jag har fått lön..lev som en kung, dö som en kyrkråtta...

Den som hittar ett tråkigare inlägg på någon annan blogg vinner en grön målarlåda i valfri färg...

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Vet du vad? Jag tror faktiskt att även "lyckade människor" handlar hushållsmargarin, mjölk, diskborste och disktrasor då och då.

Postat av: Jerk

Näe..de skickar sin filippinska hushållerskor :)

2007-06-24 @ 23:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback