..vilket också skulle bevisas..

I inlägget nedan skrev jag om hur dåliga mina släktingar är på att komma ihåg datum..jag är undantaget, jag har ganska bra koll på födelsedagar odylikt...jag är däremot uppenbarligen urkass på årtal...det är svårt att tro att jag för bara några år sedan fick MVG i Matte C....

Min far dog juldagen 2001, så om vi spred hans aska idag för sex år sedan innebär det att den stackaren spenderade sina sista sex månader utspriden på botten av Hammartjärn...min släkt har sina sidor, men vi är inte riktigt så grymma..och med tanke på hur stort arvet var (han gick i personlig konkurs när han dog) fanns det ingen anledning till girighetsmord heller...

Det var givetvis för 5 år sedan som vi spred fars aska...

För övrigt gjorde Charlie Davies mål för Bajen idag på Råsunda..matchen i övrigt går att likställa med en likvaka..lika spännande och händelserik...




(mycket lik i denna text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback