Wild youth

Jag är nog för berusad för att skriva något...låt mig bara konstatera att tjockisen i Danmarkströja hade svårare att tänka ett steg till än jag har att få ragg...
Nej, jag fick inget ragg, och ja..jag är tveksam till att tjockisen fortfarande lever..

Jag är sexuellt frustrerad..du är välkommen att göra något åt det..sorry, om du är killen som bjöd på en drink vid black jack-bordet...jag tar den bara upp i röven en gång per år..vid lönemonologen..

Nu ska jag sova och drömma om att Susfu hade en underbar dag med terriern och att Angie fick sin tårdrypande, underbara konsert uppe i lill-småland...den måste varit fabulös, för hon var där med sin mor, the woman that gave good taste a face...

Kommentarer
Postat av: Susfu

Stor bamsekram! Tack för din omtanke

Postat av: Jerk

ja..hittade en ny sida av mig inatt :)

2007-06-03 @ 17:49:31
Postat av: Cliff Hanger

Väldigt bra stavat och rättskrivet för att vara skrivet i berusat tillstånd. :-)

2007-06-03 @ 19:10:57
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

fast det tog en timme och författa det också.. :)

2007-06-03 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback