Behöver en boost...ja, och sex också..

Har suttit och läst bloggar i flera timmar nu..i princip sen jag ätit klart..utskuren biff (älg såklart), grönsaker och vitlöksbröd...gudagott...och jag är mätt än...nästan 4 timmar senare..

Nån blogg har jag läste igenom nästan hela..gått vidare lite till andra bloggar..bara att inse..jag är gravt bloggberoende..på jobbet likadant..problemet där är att jag inte har lagt in lika många favoriter, så jag kan inte läsa alla..bara en del..de som kommenterar hos mig kan jag också läsa...men fan liksom..du ska jobba Jerker..de lilla du får betalt får du för att sköta ditt arbete, inte surfa runt på nätet..

Tar mig tillbaks till julfesten (som vi hade i slutet av januari) med jobbet...efter att Berns stängt drog jag och VDn till Donken..viktigt med käk serru...ofrånkomligen diskuterar man jobbet lite..han smickrade mig..jag sa att jag var värdelös..men det som kom tillbaks nu precis nu..var då han sa..vi vet att du surfar en del, men du är så bra på ditt jobb att vi har överseende med det (något åt det hållet)...va fan säger man då?..lite svagt..nja, så mycket surfar jag väl inte?...det är lugnt..du är så jävla duktig på ditt jobb så..

Fan, Spanien vann..synd att det inte blev oavgjort..varit bättre för Sverige...

Det var även VDn som i ett lönesamtal (glöm allt jidder jag sagt tidigare om förhandlingar, det är enbart samtal där vi får reda på lönen för året..) sa att vi tror på dig, vi tycker inte att vi utnyttjar dig som vi ska..smicker, smicker..men han är bra VDn...eller jag kanske ska säga att han är jävligt trevlig..att jag sitter säkert måste bero på att de får bidrag på något sätt..alltså..jag är inte den som kan säga om VDn är fantastisk eller inte, men jag tycker han är bra på att fixa stämningen iaf..

Fan, jag skulle ju byta musik i mp3:an så jag kan gå ut och gå imorgon bitti (runt lunch) med fräsch musik i öronen..

Förra VDn var lite annorlunda..jag hade aldrig några problem med honom, trots att han var gårdare, men det fanns andra som inte var förtjusta i honom..vet inte..jag är ganska formbar, som den fettklump jag är, så jag går ihop med många..fast iom min stigande ålder blir jag alltmer lik en surgubbe så snart hatar jag allt och alla..

Vi fortsätter med smicker..käka lunch i fredags med Nico..han undrade om inte jag skulle söka jobbet som säljingenjör hos oss..bättre betalt..med ett gäng tusen..han trodde jag skulle fixa det..men, jag har suttit på min stol i 7 år..hur lång tid tror ni att jag skulle få dubbeljobba innan jag fått släppa allt som jag gör nu? så inte intresserad..smickret kom när jag sa..fast vi (som i företaget) kanske hittar någon jävligt bright som fixar mitt jobb på en pisskvart och så ser det ut som om jag varit helt jävla värdelös..

Nico: Det tror jag inte, är nog omöjligt..

Undrar vad det var jag tänkte skriva om egentligen?

Kommentarer
Postat av: vargakvinnan

det är en av mina största laster, jag skulle inte kunna leva utan bloggen i dagsläget. det är underbart att få ta del av andra riktiga människors liv. hoppas din söndag blir bra!

Postat av: Annen

Om du länkar till bloggarna på din sida kan du ju alltid läsa alla dina favoriter, oavsett vart du är ;) Närå, jag ska inte uppmuntra, då blir din chef arg! ;)
Jag håller med Vargakvinnan här ovan. Jag avsätter nog minst 1-2 timmar varje dag för att blogga själv eller läsa andras bloggar.

2007-03-25 @ 11:12:36
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Wolfie: den började lite försent, men ska nog bli hygglig iaf..först laga till lite matlåda sen tänkte jag ut och gå (jag vet så inte Jerker) :)
Annen: jo, har tänkt på det, men orkar inte.blir för många..sen ska jag väl om sagt helst arbetanär jag är på jobbet..det som tar längst tid är nog att läsa andras bloggar..

2007-03-25 @ 12:33:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback