Buhu..jag vill bo i Queens och sälja beg bilar..

Jag hatar att jag går på de lyckliga sluten..varför i helvete blev jag så blödig efter att dotra kommit till världen? Buhuu..Kate Hudson kom på att hon ville vara mamma till sin avlidna systers barn..buhu..och sedan levde de lyckliga i alla sina dagar...men snälla..hur kan jag smälta smörjan varje gång? Någon måtta måste det vara...för att få lite jämvikt sitter jag nu och kollar på hockey...AHL...jag vet hur matchen slutar, men måste få i lite macho i blodet igen...det är värre än jag trodde..det är matchen jag tïttade på för ett par dagar sen...

Ska nog bädda med mina nytvättade lakan snart..det är skönare att vakna upp och drapera aladåben i täcket och sedan lägga sig i soffan för att titta på Vasaloppsstarten än att vakna i gårdagens kläder på soffan och göra samma sak...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback