En grön flygel..

Är sjukt förtjust i Green wing på femman..den är egentligen alltför skruvad för att jag ska tycka om den, men..

The five year warranty..

Och efter en rolig timme slog jag givetvis på ettan och rapport..det första jag får se är überäcklet anders borg på tvn..så nu mår jag dåligt igen..

Kul iaf att borgarna lyckats få Sverige på fötter på ett halvår (så mycket jävla ironi det går..)..han måste vara gårdare..

Det är lönsamt att arbeta..fan..ska det vara så svårt..nej..ingen politik på fredagkväll..livet suger nog mycket ändå...

En av mina favoritskådisar är med i Green wing..hon den blonda (ja, jag inser ju hur fel det verkar när jag inte ens kan hennes namn..är det någon tröst har jag en gång glömt vad min flickvän hette när jag pratade med henne i telefon..)...hon var ju med i den här serien...som jag inte heller kommer ihåg vad den hette..med Jeff, Patrick, den tredje snubben och två tjejer till..men fan vad het jag är idag..få se..Jag heter Jerker..bra, då kommer jag iaf ihåg mitt namn..

Redan hungrig..så går det om man äter innan halv nio på kvällarna..

Blä..nu ska jag gå och lägga mig tror jag..välkommen till mitt skitliv..Och kom ihåg att älska (med) mig!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Hej! fin blogg kolla gärna in min med!

Postat av: Yvonne

Kan man låta bli :o)

2007-03-24 @ 01:29:34
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

Mia: med det namnet måste jag :)
Yvve: Ja, de flesta här i världen verkar kunna det ;)

2007-03-24 @ 01:40:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback