Ge dig nu..hur många ave Maria måste jag säga??

Inte fan var det nog tidigare idag...efter att ha gjort min plikt och tvättat samt hällt upp diskvatten blev jag lite pömsig en vända och råkade somna till på soffan några minuter..vaknade av att telefonen ringde..va? på en tisdag..skumt..telefonförsäljarna ringer inte alls lika ofta sedan jag nixade telefonen??

Klart det är något jävelskap...gud är kvinna...min mor ringer och frågar om hon får sova några nätter hos mig till veckan..wtf? Hon var ju här för 5 år sedan...räcker inte det? Det verkar vara ett evigt rännande här...

Sa iaf nej...kom igen..konstigt..jag bor i en etta! Hur många ggr tror ni jag kommer vakna när hon ska ut och röka på nätterna? Precis..hon kan väl hälsa på och se hur jag bor..fine...men sova här? Kom igen..jag är 32...det finns en anledning till att man flyttar hemifrån...

Så tydligen är det en evig plåga om man får en ynka liten vinst på Keno...vågar inte tänka på hur det skulle gå om jag vann en miljon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback