Gud hatar mig..gud är uppenbarligen tjej..

Vet inte om jag kan krama ur ångest ur det, men morgonen började mindre bra..ok, så bara för att jag vunnit lite pengar måste gud jävlas är det så?

Så mycket pengar var det verkligen inte..och för er som alltid undrat..Gud är en kvinna..det framstår för mig som uppenbart..varför skulle jag annars vara singel?

Bah..han kan vara jyrgårdare också..vilket skulle förklara deras framgångar..

Vad som hände? En knapp ramlade av ytterrocken när en miljard stressade pendlare skulle av samtidigt vid Slussen..var väntat..mindre väntat är att inget tåg körde på mig eller något sånt..men jag hittade knappen iaf..woho..vilken seger..suck..

Vaddå bara sy i den? Jag kan inte..jag är obildbar då det kommer till nål och tråd...på högstadiet behövde jag fan hjälp för att sy en handduk..inte ens min mors ömma försök med ett väldigt tydligt instruktionsblad har hjälpt..jo, jag försökte en gång..sedan åkte jag hem till mina föräldrar så fick mor ordna det...men jag ska inte hem föra påsk och vill ha det gjort nu..

Så, finns du därute, en tjej, som kan hantera nål och tråd är du välkommen till Skanstull så ska jag ödsla min Keno-vinst på dig bara du syr fast knappen igen..du har ett par dagar på dig..på lördag ska jag på fest och då ska knappen vara isydd..

Du får gärna vara vacker, men det är inget krav..har du en vindsvåning vid Medis så friar jag på första dejten..

Kommentarer
Postat av: Blue

Ingen vindsvåning men jag kan sy... hihi

OM du spenderar vinsten på en resa åt mig så jag kan komma till dig och sy i knappen så blir det bra.

Sen förväntar jag mig älg till middag.. Hehe du lovade det nångång förut.... fast då var det visst nå andra krav med också. Julgransraff-set eller vad var det???

;-P

Postat av: Jerk

just det..med julgrans-raffsetet på samt nål och tråd i handen så kan du nog få både älg och resa..har lite filé kvar i frysen ;)

2007-03-14 @ 13:32:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Elin

Jag hade sytt i den där knappen gratis åt dig om jag bodde närmare.. Men har du hört att det finns sådana här sömmerskor som man kan gå till nu för tiden? Jovisst, dem kan t o m sy i en knapp ;)

2007-03-14 @ 22:15:06
URL: http://www.my-ghostworld.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag hade sytt i den där knappen gratis åt dig om jag bodde närmare.. Men har du hört att det finns sådana här sömmerskor som man kan gå till nu för tiden? Jovisst, dem kan t o m sy i en knapp ;)

2007-03-14 @ 22:34:56
URL: http://www.my-ghostworld.blogspot.com
Postat av: Jerk

Jo..jag tänkte se om jag hittar någon på lunchen på fredag, men det hade varit roligare och fått hem en tjej som gjort det åt mig :)

2007-03-14 @ 22:54:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback