Ljusare tider utomhus, nattsvart i min värld..

Är så glad man kan vara en dag som denna..efter tre timmar sömn stapplade jag in på kontoret redan kvart över åtta *paus för applåder* Ändå lyckades jag komma sent till säljverktygsutbildningen som började halv nio..var tvungen att äta frukost och pudra näsan först..

Dagen fortsatte sedan..ååh..lönespecen har kommit..jaha, 2000 mindre i fickan den här månaden (sjukdag och gymkort)..vad bra..vilken tur att jag inte behöver köpa en ny innebandyklubba på ett tag då..suck...och inte har jag köpt en massa böcker på bokrean via nätet som måste betalas heller...som tur är har jag inga tåg- eller flygbiljetter till mig och dotra som ska betalas..tur att inte allsvenskan börjar i april så jag behöver köpa biljetter till Söderstadion..

Tur att jag inte är en megamupp..fan, så trött jag blir..nu blir det en pissmånad ekonomiskt igen..

Inte nog med det..idag upptäckte jag att månadskortet jag köpte i början av månaden är ett reducerat månadskort..så jag åker olagligt..kul, det hade varit om jag råkat ut för någon kontroll då..och nej, jag betalade inte reducerat pris..jag betalade sagt fullt pris...måste åka till pressbyrån och gnälla och försöka få ett rätt kort..tror ni det går..inte direkt så att jag har kvittot kvar eller så..suck..pissdag efter pissdag nu..

Läste igenom förra inlägget precis innan detta..verkar som det nattsvarta är tillbaks på bloggen..

En ljuspunkt är iaf att man får försvara sin hund mot angrepp av rovdjur nu...tidigare var det bara att stå och titta på om familjemedlemmen blev lemlästad..annars var det stor risk för fängelse..lite förnuft finns det hos politikerna (trodde aldrig jag skulle skriva det om de borgerliga..)..

Städerskan..mja..kanske..man vet aldrig..synd att vi aldrig får reda på det...

I övrigt är livet skit och jag ska försöka vara nykter i en månad (lycka till)...så kanske lönen räcker..

Annars då?

Kommentarer
Postat av: Blue

Tyckte att du behövde lite annat att tänka på så jag har utmanat dig.... se min blogg

Postat av: Jerk

du är så elak..räckte det inte med kortet några inlägg längre ner? ;) nåja..får ta tag i det till helgen..

2007-03-22 @ 23:09:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Som sagt var... jag väntar.

Den som väntar på nåt gott....
väntar alltid för länge.. eller hur var det?

2007-03-22 @ 23:17:38
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

jo..8 år var det va? ;)

2007-03-22 @ 23:47:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Tja du säger det ja.... haha

2007-03-23 @ 12:35:56
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

vi kan korta tiden, men du ville ju bums vänta bara för att få vara på fucking-listan ;)

2007-03-23 @ 17:04:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Ja men jag ser i ditt senaste inlägg att det går bra för dig nuförtiden så det är väl dags att vifta med bloggen framför näsan på alla wannabees som trååånar efter dig o din kropp....Hihi

2007-03-23 @ 20:24:41
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback