Måndag, lycklig måndag

Handen upp ni som tvivlade på att jag skulle komma i tid imorse, nu när vi ställt om till sommartid och allt..åh, så många? Men, ingen som trodde att jag skulle fixa det? Ingen..eller du där längst borta, håller du upp handen? Näe, stretchade bara? ok..tack för förtroendet..

Tji fick ni (det är väldigt manligt att uttrycka sig så ok?)..jag inte bara kom innanför flextiden..jag prickade min idealtid också..ja, kl.9 ÄR tidigt på måndagar..

Jag vill tacka Jakttidningen och Traci Lords biografi som gjorde mig trött...kanske var det en överdos av frisk luft (den rena riktigt friska som bara finns i innerstan), men jag somnade redan innan kl.2 inatt..jag är så nöjd och eftersom jag trots vissa *hrm* besvär klev upp direkt när jag vaknade imorse (innan larmet på mobilen gick igång) fixade jag det idag..

Nu håller jag på att avlida av trötthet, men ska snart bege mig iväg och träna..jag har en tävling med
Nini..den här veckan ska jag bara vinna..får slå tankarna jag hade på att köpa godis till helgen ur hågen (extrapris på Vi hela veckan..en av de kriterier som gör att jag får handla..)..det är dags nu..för någon vecka sedan skyllde hon på dispens (något om nån födelsedag)..förra veckan spöade hon skiten ur mig..så som tjejer oftast gör när jag närmar mig dem på krogen..Game on!

Lustigt nog har mitt humör inte gått tillbaks till det gamla vanliga, sköna ångest-light..trots att det är måndag..undrar om det är så att jag projicerar fram ångest då jag ligger under täcket och vägrar gå upp..till slut kommer den smygande..främst för att klockan helt plötsligt är halv tio och jag återigen kommer att dyka upp på kontoret strax före lunch..

Whatever..dags för spinning..hoppas på vackra damer och inte spinkiga, 50-åriga gubbar i cykelbyxor..jag har så svårt att hålla balansen när jag blundar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback