Nu jävlar har det slagit slint på riktigt...

Fredag..jag är kvar på jobbet och klockan är halv sex..ingen överraskning..kommer säkert inte heller som överraskning att jag försov mig imorse..eller rättare sagt drog mig för länge..nästan en timme för länge..

Sov inte så mycket i natt heller..jag sov tre timmar förra natten..trodde det skulle göra mig trött igår kväll..icke då..nä'ru...ligg där och vrid dig fast klockan är två på natten..suck..

Nästa vecka har jag som mål att komma innan flextidens slut alla 5 dagar..jag vet..skitsvårt..hur ska jag kunna klara det?

I helgen är mitt mål att inte ta livet av mig i tristess..
Ska inte göra någor roligt i helgen, min gissning är att jag inte kommer prata med en levande själ heller..jo, vänta lite nu..ska prata med dotras mor, så jag får reda på när dotra ska tillbaks till Skåne efter påsken..spännande..ja, jag vet..ni är avundsjuka på mitt liv..
Förstår er till fullo...förstår att ni också skulle vilja sitta framför tvn och kolla på Så ska det låta..ägna lördagseftermiddagen åt att tvätta och sedan på söndagskvällen festa till det med lite våfflor, våffeldagen till ära..vem vill inte ha det så? Med lite tur kanske det blir en tur till pappersåtervinningen också..ja, jag vet helt otroligt..hur orkar jag ha det så kul hela tiden?

Vet inte, det måste vara medfött att alltid vara på sprudlande humör, ständigt dessa infall och spontana festhelger..alla älskar mig, alla vill vara vän med mig och alla vill ligga med mig..jag får slå mig lös varje gång jag går utanför porten för alla wannabees som samlats i väntan på mig...jag kan inte längre åka tunnelbana till jobbet för alla blickar jag får och alla vill prata med mig..jag tar taxi istället..får aldrig betala..chaufförerna vägrar ta emot mina pengar och jag är ändå rikast i hela världen..är jag på krogen flockas även de som normalt är för blyga, men med lite innanför västen vågar de rodnande fram för att ta på mig...inte heller på krogen betalar jag något..bostadsrättsföreningen har precis bestämt att de ska ordna en staty av mig på innergården och i porten finns en tavla där det står "Innanför den här porten bor den allsmäktige och vackre Jerk"...jag blir snart tvungen att distansera mig från mina lärjungar och flytta ut till ett fort på landet med vakter och stängsel för att slippa få alla blickar, alla som tafsar, alla som måste prata med mig för att jag är den klokaste på jorden..jag har redan skaffat hemligt telefonnummer och måste byta varje månad för att någon lyckats nosa reda på det...

*Suck*

Kommentarer
Postat av: Blue

I helgen är ditt mål att få till ett riktigt bra o knasigt foto av dig själv. PUNKT SLUT!!
Du kommer att behöva hela helgen till det. Våfflorna får vänta tills du är färdig o helnöjd. *S*

Postat av: Blue

Erkänn att du har lagt in spamfilter enbart för mig. Jag får lämna verifikation nästan vareviga gång

2007-03-23 @ 20:26:51
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Hehe..tja nu när du håller på och utmanar mig så har jag blivit tvungen ;)

2007-03-23 @ 22:01:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Tuffe Uffe

Hej Jerk
Då kan jag läsa om ditt liv igen...
Och det er fint att vara en gift man (man blir väldigt attraktiv bland damerna..) Kanke det bästa raggatipset jag kan ge dig. Ha det bra

2007-03-23 @ 23:38:02
URL: http://norrbaggen.se
Postat av: Jerk

Mm..återigen..tack för inbjudan..det nästbästa raggningstipset måste väl ändå att vara singel på en väns bröllop..då de giftaslystna tärnorna ser hur vackert det är..så nästa gång du gifter dig hoppas jag att jag blir bjuden ;)

2007-03-23 @ 23:45:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Angie

Ääh. Bästa vägen till sex; överfall.
Hoppa på mig och jag skulle resignera efer en hård kamp på tre sekunder. GUD vilket svårt offer.
(eeh, jag är full, jag tar inget ansvar för vad jag skriver..)

2007-03-24 @ 05:10:20
URL: http://livsirritation.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Så grottmänniska..är inte det väl mycket 2006? Jag satsar på att mina självmordstexter ger någon så mycket inspiration att de börjar lusläsa bloggen och tar reda på allt om mig för att sedan stå utanför porten och säga "Hej, här är jag..älska med mig"...om inte det funkar åker jag till Örebro med en bag-in-box och letar upp dig ;)

2007-03-24 @ 12:45:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback