Oh, sunny morning..

Viktigt när man ställer om klockan till sommartid är att kliva upp tidigt, så att det går att somna på söndagskvällen..jag klev upp kl.12...så dagen började bra..

Jag som skulle gå på en uppfriskande morgonpromenad får nu rikta in mig på en trevlig eftermiddagspromenad..för nu ska jag först laga till ett par matlådor, sedan ska jag äta frukost och efter det kommer jag hinna med en promenad..som inte får bli för lång..för givetvis måste jag titta på hockeyn i eftermiddag..

Innan jag kommer hem måste jag komma ihåg att köpa grädde och mjölk också..för i den här skrubben är vi så Svensson att vi firar Våffeldagen..för oss själva givetvis..hur skulle det se ut om jag umgicks med någon..på en söndag?

Kommentarer
Postat av: Linda

He he he... Pervo :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback