Om man skulle ta lite piller kanske..

Min trista helg lyckades bli ännu tråkigare..jag sov givetvis över spinningpasset och gick precis upp..nu vid den här tiden borde jag precis kommit hem och börjat göra frukost efter ett inspirerande spinningpass..jag är givetvis så värdelös som jag brukar..

Men, det var iaf skönt att sova ut för en gång skull...det var länge sedan jag sov 9-10 timmar en natt..drömde om en bloggerska också..låg kvar i sängen (för det är så man ska göra för att minnas vad det handlade om), men då lyckades jag somna om, så nu har jag glömt vem och vad drömmen handlade om..var nog inte sex iaf..för då brukar jag vakna precis innan jag ska få något och vara frustrerad..

Nehej, om man skulle göra något kul..gå till pappersåtervinningen med tidningarna kanske..sedan handla lite så jag kan äta frukost (min plan, var att träna och sedan handla..bra det gick..)..sen ska jag äntligen tvätta igen..suck..

Positiv öppning på dagen...så olikt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback