Spridda skurar..

Det är nog så..jag är värdelös..har fått problem att somna in på kvällarna (igen), så jag orkar inte kliva upp på morgonen..vilket gör att jag kommer sent till jobbet och sen fortsätter karusellen..

Drömde om Kärrtorp i natt..kommer inte längre ihåg vad det handlade om..men jag har för mig att jag var hemma i byn..skulle spela hockey och ja...sen fick jag väl in henne i drömmen någonstans..

Tittade på nyårskort som ligger på nätet också...skickade länken hem, så kan jag se om jag vill spara några kort (ja, Kärrtorp är med på några..)...

Har jobbat lite..väldigt lite..i princip bara när det kommit uppmaningar som "lägg in det här transferpriset", "kan du hjälpa mig att hitta databladet till den här grejen" o dylikt...har fixat ett par materialdeklarationer och bett om hjälp från Schweiz på några andra..bra, bara 1,5 månad sen med dem...

Annars? Tja, surfat..surfat in på ett gäng bloggar flera ggr idag...bara för att slippa jobba..nu skriver jag det här inlägget de sista skälvande minutrarna innan jag ska spinna loss lite igen...

Ja...jag vet..skyddad verkstad, blablabla...faktiskt har det varit lugnt hela veckan, så jag skulle hunnit med nästan alla surdegar om jag jobbat den här veckan..planerar för att jobba imorgon, så hinner jag med två till...

Nu försökte Sigge gifta bort mig med städerskan..tja, varför inte...fast hon är iofs inte Kärrtorp...

Undrar om jag ska köra datorfritt ikväll? Känns som om det behövs för att kunna somna i tid..

Nu när vintern är borta börjar det väl bli dags att byta ut vinterdepressionen mot en vårdepression? Fast den kanske väntar tills vi ställt om klockan?

Märkligt, nyss hade jag ångest för att jag hade mycket på jobbet, nu får jag ångest för att jag har lite..eller kanske ångesten är för att jag inte gör något? fan vet...på söndag ska jag ha ångest för något annat iaf..patetiska fylle-sms och tom plånbok ligger närmast till hands att ångesta över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback