Vad vore söndagar utan lite ångest?

Vi vann båda matcherna..jag gjorde ett mål och fick en enorm huvudvärk...tryckte i mig två cheeseburgare på Donken precis innan första matchen..uppvärmningen bestod av att jag sköt två ggr mot mål...Kenny tyckte jag såg pigg ut..jag tyckte att jag var sämre än någonsin...

Det lindrade väl inte ångesten att köra slut på kroppen, men det gör nog att jag fysiskt mår bättre imorgon..

Något som lindrade ångesten något är att jag nu vet att jag inte pratade med Kärrtorp i natt..hon var fortfarande på krogen då...så nu behöver jag bara ha ångest för mina patetiska fylle-sms...de kanske är sanna, men de blir inte mindre patetiska för det...

Usch...jag tycker inte om den där patetiska, dumdryge fylle-Jerker...som är så jobbig så jobbig...hade nästan glömt bort honom...

En lösning kanske vore att låta honom försvinna ur mitt liv...och sluta dricka så förbannat (när jag väl dricker), men jag tycker ju ännu mindre om IOGT-Jerker..fylle-Jerker är visserligen ganska dryg och väl pratglad, men han är åtminstone passionerad och lidelsefull...IOGT-Jerker är ett fegt och tråkigt ångest-kräk...vem ville leva med en sån hela tiden..alltså måste fylle-Jerker få leva så att IOGT-Jerker inte behöver slita jämt och ständigt..

Det behövs mer passion i mitt liv och så länge IOGT-Jerker inte vågar släppa loss den får fylle-Jerker leva vidare..det är nog bra..IOGT-Jerker får ju trots allt sitta och drömma om Kärrtorp tack vare fylle-Jerker...

Gott så...på lördag kommer fylle-Jerker och hälsar på igen...får se vem som får höra hans passionerade svada då..vem kommer få patetiska fylle-sms och nattliga telefonsamtal om ingenting?

IOGT-Jerker är lite orolig och ångestfylld redan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback