Varför ha ångest när man kan vara deprimerad??

Jobbångesten har kickat in..vet hur det kommer att vara nu...vill sova länge, vill inte somna..om jag somnar så måste jag gå till jobbet när jag vaknar...om jag får sova ut kommer det kännas mycket lättare att gå till jobbet..fan vad jobbigt att vara på en treårings mognadsnivå...

Har bestämt mig att jag nog borde öppna mina bokpaket från adlibris snart..de har stått på golvet i en vecka nu..men jag orkar inte..måste läsa klart DN, som jag snodde i natt, först...är klar med sporten och ekonomidelen..kulturen hinner jag kanske med imorgon..får se om jag hinner läsa nyhetsdelen innan det inte längre är nyheter...

Finns det inte någon lag som säger att man inte behöver gå till jobbet om man var bakis på söndagen?

Det hemska med mitt liv är att jag mått mycket bättre den här helgen än på länge...jag har varit jobbig, full, ologisk, rättfram och bakis...men det är bara att inse min kamp mot fettet är skittråkig...vad för kul finns det i att sitta hemma i soffan en hel helg för att gå ner två hekto? När man kan bränna 500 spänn på något som gör en dum i huvudet istället...

Så för bloggens skull borde jag ge upp mina försök att bli smal och lycklig och istället satsa på det dekadenta...bara därför kommer jag inte att göra det..detta ska vara en fristad för feta spinningnördar som tycker om att sitta längst bak och stirra på rumpor i takt med musiken...

Och med det här inlägget ville jag ingenting..heller..var bara det att jag tyckte att jag kom på en så fräsig rubrik att jag var tvungen att skriva något..

Kommentarer
Postat av: Blue


*asg*
Ja nu är jag här igen.. men va fan!! Jag satt och kollade nybloggat och självklart fångade din överskrift mitt intresse.
Apropå olästa tidningar så är mitt valspråk att ingen tidning är gammal så länge man inte läst vad som står i den.
Alltså kan jag utan problem läsa SvD som är tre veckor gammal bara det finns en artikel som intresserar mig i den. Eller vilken annan jädrans tidning som helst. Hänt i veckan hos nån vårdtagare sen 2005. Ja inte visste jag att hon var ihop med han fast de har ju redan slutat umgås men det vet jag inte heller....
Nä nu ska jag sluta svamla och återgå till att läsa nybloggat-bloggar :)

Postat av: Jerk

Haha..då funkade min rubrik iaf..
Jag vet..sitter där hos frisören och läser halvårsgamla skvallertidningar..så när jag går därifrån vet jag inte längre vad som gäller..

2007-03-19 @ 11:17:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Exakt så känner jag med. Man vet liksom inte vad som är sant och inte sant längre....

2007-03-19 @ 13:04:16
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

yup..sen försöker du reda ut det genom att läsa någon kvällstidning och blir ännu mer förvirrad..

2007-03-19 @ 14:34:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback