Vi satt på Rörstrandsgatan igår kväll och drack vin..

Tror fan min datorfria kväll funkade..trött av tristessen då jag inte fick slå på datorn gick jag och la mig redan kvart över elva igår kväll (näe..jag somna ju inte före tolv för det, men ändå..)...sen fick jag något konstigt ryck och gick upp redan kvart över sju i morse (jag vet..helt crazy)..på jobbet redan halv nio..köpte snus åt vd:n på lunchen..gick hem redan halv fem...konstig fredag..sedan kolla om Vi fått hem mitt snus..icke då..till bolaget och köpa alkohol..hämta ut ett bokpaket på posten (min favoritkassörska expedierade)..och så hem..somnade nästan på soffan då dotras mor ringde...nu har hon bokat flyg åt dotra på påsken..dotra kommer på kvällen innan skärtorsdagen..vi drar väl upp till skogen och huset mitt på skärtorsdagen..sen får vi se vilken dag vi åker tillbaks..dotra kanske ska stanna i Falun så..

Sjukt nog gick spinningen jättebra igår också..hur knepigt slut på torsdagen som helst..kände mig nästan (nu tar jag i) harmonisk..wtf? harmonisk? Var är Jerk och vad har du gjort med honom??

Just ja..på lunchen..just innan vi skulle gå tillbaks kom the future Mrs Eriksson och satte sig vid samma bord..helt plötsligt ville jag stanna vid food courten en halvtimme till..tror hon är norska..kvinnor som pratar norska är med automatik vackra (om de inte är folkpartister då..Lex Marit Paulsen)..

Ja,, alltså..en av the future Mrs Eriksson..det finns två st..båda jobbar på Philips..den andra mötte jag i dörren till spinningrummet igår..hon hade kört passet före mig..hmm..en bastu och en dusch tack..sen kan vi förloras i varandras ögon..

Spinningen borde inte gått så bra..hon den vackra som alltid kör med så tung belastning att jag tror att hennes smala ben ska gå av var på väg att sätta sig på cykeln framför min (yes yes..thanks god..you really do exist), men icke då..precis före kommer en 50-årig dvärg i cykelbyxor..jag blundade fan hela passet..

Om nu 2st future Mrs Eriksson jobbar på Philips..var hamnar egentligen grannen mittemot då? Ska hon bara bli älskarinna (för alla som ser mig vill ha mig..)...känns inte det lite futtigt..hon är väl värd mer? Synd att jag inte är tjej..då hade hon kunnat bli min rebound-girl medan jag slickar såren från mitt första äktenskap..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback