Welcome home. The real Jerk is back...

Äntligen, som vi har väntat..the real Jerk är tillbaks..efter månader av träning, glatt humör och allmänt trist liv gjorde jag det igen..slog av en innebandyklubba i frustration över hur jävla värdelöst jag spelade..får nog hänga upp resterna på väggen, för den klubban har hängt med sedan i höstas..ifjol hade jag väl bränt 3-4 klubbor redan vid den här tiden..så den klubban har legendstatus..

Så, nu kan vi vänta oss inlägg om sexuell frustration och suicidala tankar igen..antagligen något sjukt om grannen också (som jag inte har sett naken på ett tag nu..får nog utöka mina tider för spaning..)..

Jag är fan fortfarande sur och det har gått trekvart sen jag klöv klubban över sargen...

Så nu, när jag väl såg ut att ha kontroll över ekonomin igen ska jag punga ut för en ny klubba..bra Jerker..fint tänkt..kommer du ihåg att du ska köpa tågbiljetter, flygbiljett och fotbollsbiljetter till dig och dotra också? Blir nog kul i april..

Och, det här är viktigt, den som frågar sig varför jag inte tar det lite lugnare och räknar till tio kommer obönhörligen att avlägsnas från min blogglista...jag räknade för fan till 10 en kvart tidigare då jag gjorde det mest osannolika självmålet i historien, jag hade till och med lyft klubban för att knäcka den mot målburen, men lyckades behärska mig..nu gick det inte längre..månader av frustration kom ut och sportbutikerna i Kista galleria har fått tillbaks sin storkund..

Så vi säger det igen..den som frågar varför försvinner från favoriterna..skulle ni ändå råka dryfta detta är er enda chans att skicka ett nakenkort på er själva (jag nämnde väl att den sexuella frustrationen är tillbaks??..oh joy..how missed you've been..)..

Nog om det...nu ska jag bestämma mig för om jag ska jobba lite längre eller hoppa framför tunnelbanetåget..

Kommentarer
Postat av: Blue

Varför?? Räknade.... ehhh nej jag lovar
Hahaha vill inte riskera att du slutar läsa min blogg... *ler* För då blir jag väl totaldissad när jag kommenterar här också.

Postat av: Blue

Varför i hela friden måste jag hela tiden bli misstänkt för spam för... kommenterar jag FÖR mycket här eller?

Eller är det nåt annat fel? Buäää

2007-03-22 @ 00:22:25
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Du hade ju kunnat skriva det och skickat ett nakenkort (hade jag nog föredragit ;) ).
Om det är någon tröst så blev jag tvungen att ta bort SPAM-filtret för att kunna svara på kommentarerna på min egen blogg..

2007-03-22 @ 10:45:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

*asg*

Du skulle må då va?? Duger det inte med bilden jag har i mitt ena inlägg. Inte foto men va'f-n...

2007-03-22 @ 20:57:04
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

näe..bättre kan du ;)..kom igen nu putar vi lite med läpparna, så ja..stå framåtlutad med ena handen på höften..;)

2007-03-22 @ 23:08:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Mhmm sure baby... får jag se den posen på dig nu då när jag utmanat dig. Hahaha

Sen kan vi ju börja en förhandling i frågan. *ler*

2007-03-22 @ 23:16:02
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

hehe..vi får se, vi får se..blir under helgen iaf..

2007-03-22 @ 23:48:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback