Återställning av lördagen..

Klockan är sådär lagom mycket för att skriva ett inlägg om sin nyktra lördag nu..

Vonsan har visat livstecken..skönt..

Min jakt efter ett nytt lock till toalettcisternen går inte bra..gick in till en VVS-butik på Söder idag..utan lycka..fick ett telefonnummer till IDO, så jag tänker ringa på måndag..nu är det helt plötsligt skitviktigt (ofrivillig ordvits..jag lovar)..kan iaf säga att stolen är från någonstans mellan  59-73...

Jag har också nu officiellt gett upp med datorn..jag ska slänga in de filer jag har på CD igen och försöka att inte tänka på att alla mina bilder från 2006 och 2007 nu är borta, eller att alla Malte-spalter för evigt är bortsuddade från denna jord...likaså alla mail med lösenord odylikt..morgondagen ska ägnas åt rekonstruktion..färgerna på listerna..typsnitt, filer etc...allt ska fixas..jag ska bli glad igen..

Synd bara att jag försökt så mycket att jag nu hela tiden får välja om jag ska öppna XP eller installations-cdn när jag slår igång datorn..

Och en anledning till att jag skriver så sent är att datorn tuppjuckade sig rejält runt midnatt och inte gick att stänga av..jag tog det som en man och började slå ner varenda jävla tangent jag kom åt..så datorn var hyggligt låst..enda jag kunde göra var att låta batteriet ta slut..för ett tag sedan skedde det och nu kan jag använda skräpet igen..var hyggligt less ett tag..sådär less att jag tänkte "Fan heller att jag någonsin slår igång den här jäla skiten igen..back to the nature.."...och jag är hyggligt less på att små tekniknördar som har ett mindre aktivt sexliv än mig (hur nu det är möjligt) tjänar mer än dubbelt så mycket som jag för att konstruera sån här skit som ändå inte funkar som det ska...

Synd att datorn ska fucka upp humöret så mycket..under fotbollsmatchen på Kanalplan idag mådde jag riktigt bra..satt avslappnad i solskenet..även om en del blont flashade förbi i mitt minne..

Borde nog supa lite mer..känns som om det saknas i mitt liv..eller kanske köra igång träningen igen? Den har gått lite trögt ett par veckor..men..har funnits annat att göra..ångesta över jobbet..röka vattenpipa..

Så en hel dags uppdämd skrivklåda slutar med skrivkramp? Spännande..blir väl så nästa gång (om det kommer någon mer..) jag får chansen att hångla upp någon i brygga också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback