Boring, boring, boring...

Tänkte lära mig Salesforce..letade upp var på servern vi hade infon..öppnade användarhandboken..en pdf-fil på 648 sidor..funderade på att surfa runt lite istället..men gick till VDn och frågade om det blev prov på den sedan..han gav mig en liten duvning istället, så nu kan jag väl programmet lite bättre..men vi får väl se hur bra när jag väl börjar använda det..

Annars var det kavlugnt på kontoret..fick ett samtal..från innesälj, de kunde inte omvandla en offert till order...eftersom jag är jag fixade jag det...tror jag skickade iväg ett mail på hela dagen...ändå..jag jobbade hela tiden, men det var ju materialdeklarationerna..

Eftersom VDn gav mig den där duvningen så blev jag lite mer än en halvtimme senare från kontoret än jag hade tänkt..men tänkte det var lugnt ändå..jag och dotra gick trots allt redan kvart över tre...hon satt och lekte på chefens plats..lekte kontor..slog på tangentbordet...

Väl framme vid Zinkensdamm gick vi med raska steg till Bajen-shopen..stängt..stänger kl..16 idag..vi var där fem över..fan..här anklagar jag Hammarby fotboll..ingen som helst info på hemsidan om öppettider..inte vad jag kunde hitta iaf..hittar inte ens en länk till shopen längre..nåja..det är öppet imorgon också, så vi får väl gå dit då..synd bara..jag hade tänkt att vi skulle gå på a-lagets träning på Kanalplan..nu får vi skippa den och sen hoppas på vädergudarna så vi kan gå på HTFFs match kl.14...direkt efter den går vi hem och tittar på Ume-Bajen på fyran...mycke fotboll blir det...

Fick som vanligt beröm för min älggryta..synd bara att middagen blev så sen..helt slut när jag kom hem..dotra slog på tvn..jag la mig på sängen för att läsa tidningar..nästan tre timmar senare vaknar jag till liv..oops..dags att laga mat kanske..känner mig som en ganska sopig förälder den här gången..

Mer gladare nyheter är att Vonsan är tillbaks med en blogg..för att inte göra det så lätt för er får ni leta efter hennes kommentar i min blogg (får jag upp sidvisningarna också.)..

Nu ska jag slösurfa lite och fundera på hur mycket pengar jag kan spendera på skivköp i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback