Den ömsinte, medkännande Jerker...

Angie, var lite down idag..hon har lämnat en av sina katter till en ny familj...kände jag ville skriva något upplyftande that would raise her spirit...men kom bara ihåg hur jag hanterade det när Ida (den 19-åriga tjejen som gick på Balettakademien och var inneboende hos mig i Rågsved) sålde sin häst till någon i utkanten av Stockholm..

Jag såg hur ledsen hon var..funderade hur jag nu skulle göra..en kram kanske? säga några tröstande ord? Nä...jag skickade över fjärrkontrollen till henne och sa..du får bestämma vad vi ska se på ikväll..känns som om du behöver det..

Vilken man, vilken gest...hur kan han fortfarande vara singel??

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Med tanke på hur viktig fjärrkontrollen verkar vara för alla män var det en riktigt fin grej att göra. Som en mor som lämnar bort sitt käraste barn. Typ..

Postat av: Jerk

jo, den är iofs väldigt viktig, men å andra sidan..den kändes ganska torftig den gesten..

2007-05-16 @ 15:35:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: gina

Gesten kom från hjärtat - det är det som räknas!

2007-05-16 @ 21:04:57
Postat av: Jerk

nja..jag vet inte om det räcker, men tack för att du tycker det :)

2007-05-16 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback