Det var dans bortåt vägen på lördagsnatten..

Idag fyller storebror år...ja, jag har grattat honom redan..passade på när jag tog en promenad till sjöstaden...skulle se om Adidas outleten hade några sköna skor eller schyssta shorts..jag kom hem tomhänt..fick i mig en glass iaf..har också varit på bolaget och köpt hem en platta rock'n'roll-öl...verkar bli fest ikväll...om inte annat är det bra att ha några öl i kylen, nu när det äntligen är sommar..

Som det verkar så gifter sig en gammal kollega till mig också, även om det är en sorgens dag för oss ungkarlar, så måste jag ändå gratulera henne..och givetvis flasha upp en bild av henne på bloggen...

image22

Det är hennes armar och mage till höger på bilden..nej, jag är inte så korthårig längre..vill ni se henne på riktigt? Ok, här är en bild med bara henne då..bilden som gjorde att jag blev kär i henne på riktigt...

image23

Man kan inte annat än älska en tjej som tar på sig en skitig Bajen-beppemössa och poserar under flaggan...ja, det fula databordet i bakgrunden har jag slängt..liksom den monstruösa bildskärmen hon står framför...
Flaggan? Den kommer jag aldrig att slänga..

Gnälla på att det är pojkrumsaktigt? Jag vill ju ha det så...och nu tycker jag ni skärper er..vi ska glädja oss åt de lyckliga tu istället..och även skänka en tanke till storebror som blir 37 idag...själv ska jag snart gå på fotboll..få ur mig lite aggression..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback