Fredag, dags att supa..lördag samma sak..

Jag är festsugen..

Har bara hunnit med hälften av materialdeklarationerna..iofs inte så illa, men..hälften är ju kvar...ska göra en till innan jag tar helg tror jag..men det viktigaste av allt..jag vill festa..nu..vill inte sitta inne en kväll som denna..om det är något särskilt? JA, det är fredag!! motivering överflödig..bankkontot ser fortfarande okej ut, trots att det gick på nästan 500 spänn att få mina 4 mattor tvättade..

Så..fest? någon? snälla? jag bjuder på chips?

Å andra sidan..det var säkert närmare 10 år sedan de där mattorna tvättades..50 spänn per år i tvättkostnad är väl okej...

Fast nu måste jag dammsuga innan jag kan slänga ut dem på golvet..ständigt dessa bekymmer..när var det pigavdraget skulle införas? Som säljare (ja, jag går fortfarande på den trippen..) hör det väl till att inte ta i skiten själv?..och klaga på skatten också då...

Nej..bjud mig på fest nu!!

"Fredag
Dags att supa
Lördag
Samma sak
För jag vill va som andra
och göra som de gör
För vem vill göra bort sig
och hamna utanför?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback