jag och elitidrottaren..

Äntligen har Ulla slutat ignorera mig..på väg tillbaks från lunchen med dotra möttes vi utanför byggnaden..hon sa hej och sen..vänta nu..visst är du från Malung?..sen flöt samtalet på lite..hon är rasande trevlig...skrattade lite om att enda matchen hon spelade ifjol var i VM..så jag frågade om hon skulle spela något i år..

När hon förklarade varför hon inte skulle det och sa "vi ska renovera lägenheten och sedan sälja den" tappade jag intresset..jojo..vi får ta en lunch någon gång..yup..har du bara vett att bli singel igen så..

Annars har dagen börjat ganska bra..dotra kröp upp i sängen kvart i sju och sa som vanligt "Ska du inte gå upp nu?"..kul hon är..jag gjorde det iaf och för en gång skulle tog hon inte en halvtimme på sig vid frukostbordet, så vi var inne redan till halv nio..har gjort klart materialdeklarationerna som jag började med förra veckan..nu ska jag lära mig Salesforce, sen är det helg...

Kommentarer
Postat av: Vonsanponsan

Känns tryggt att du har det lika "positivt" ;o)

Postat av: Jerk

du är tillbaks..vilken ängel du är :)
Du får tänka på mina framgångar på jobbet..jag är helt grym just nu :)

2007-05-18 @ 23:24:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Ja det gick ju snabbt... hahaha
Att hitta Vonsan alltså... ;)

2007-05-19 @ 15:50:04
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback