Jaja, det är ditt liv..skyll inte på mig för att du slösat bort två minuter med att läsa det här..

Undrar om jag håller på att bli gammal? (Den som genast känner att de måste svara på den frågan och svaret är ja ombedes att gå emot sina instinkter..) Fick ont i ryggen efter innebandyn..det har inte släppt än heller..trodde det skulle bli bra efter ett par timmar i soffan..släppa liksom..icke då...nu är ju fotbollen imorgon i fara..ska det kännas så här vet jag inte om jag kan spela..

Annars var väl dagen sådär..har bestämt mig för att jag behöver en ny mobil..försökte lite lätt med chefen och få honom att förstå hur viktigt det är att jag får en företagsmobil..lyckades inte..sen satt jag på Katshing, men hittade ingen jag var direkt sugen på..ingen som kostade mindre än 3000 iaf...det enda jag bestämt är att det inte ska bli någon Nokia..sen tar det stopp..troligen ingen 3G-telefon heller..begriper inte vad jag ska med det till..

Kände mig risig i magen i början av veckan..som om jag var dålig pga stress..nu har det inte kommit så mycket nytt på jobbet så jag har kunnat beta ikapp lite..känns genast bättre i magen...får väl antagligen sitta till sist på fredag ändå, men det är skönt att känna att inte allt är hopplöst längre...slippa känslan att det kvittar om jag gör något eftersom jag ändå inte hinner med..

Jo, jag var givetvis dominant på innebandyn..precis som vanligt..

När fotbollen är imorgon? 19:30..be there...

Fan vilket ointressant inlägg..får skylla på Champions league-finalen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback