Mentalt är jag 8 år...

Jag vet vad jag borde..jag vet vad jag redan skulle ha...jag vet så väl..jag vet att jag kanske kommer till slut..

Fan..vad skulle jag med i valberedningen att göra..jag är ju för fan rädd för att prata med folk när jag är nykter..nu ska vi knacka dörr för att kolla om det finns någon som är intresserad av att vara suppleant eller sitta i styrelsen..jag har sju dörrar att knacka på..sju dörrar av ångest..och imorgon har vi möte för att se hur det har gått..
De andra verkar heller inte så lyckade..inför vårt förra möte skulle vi kolla med nuvarande suppleanter om de ville bli återvalda..efter mycket ångest lyckades jag ringa upp min...de andra hade inte kontaktat sin..så jag var bäst?

Värsta är att jag får ångest..det borde vara tvärtom..på min våning..fyra lägenheter..är det jag och tre tjejer..våningen under, som jag också ska kolla, är det åtminstone 2 tjejer (tror jag)...jag borde se det som möjligheter istället, men jag kan inte det..får nog hälla i mig ölen jag har kvar och göra jobbet....

Fan, jag tycker jag har varit så duktig hittills..har gjort räkningarna (nästan), diskat, strukit tvätten från i lördags och gått igenom deklarationen (nästan igen)..allt detta på min lediga dag..och fan också..nog har jag glömt att fylla i uppgifterna jag skulle för lånet..skit..

Vi bryter för lite positiva saker..min dotter har börjat spela fotboll..just nu är hon på sin andra träning..och det är tydligen enormt viktigt att hon har sin grönvita tröja som det står Söderböna på...mm..hennes pappa är enormt stolt...

Tillbaka till negativismen...back to normal..fan..vad höll jag på att skriva om egentligen..samtalet med dotras mor fick mig att tappa tråden...

Ääh..jag får återkomma med lite mer ordbajseri senare idag..ska fixa lite med lånet kanske..ta tjuren vid hornen och knacka på som ett fån hos grannarna..fan för att vara vuxen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback