Oversleeping, overdrinking and overeating...

I fredags klev jag upp sju på morgonen..efter jobb och alkohol klev jag i säng halvsju lördag morgon..jag vaknade vid 11, försökte nyktra till innan jag klev upp vid 13..utan att ha sovit något mer..snabbt till bolaget..somnade en timme mellan 16-17...duschade, började dricka och gick till sängs vid 5-tiden på söndagsmorgonen...klev upp runt..eeh..ja, kanske 13...gick till Söderstadion..gick hem igen 2 timmar senare..sen höll jag på att somna vid 21-tiden, men klockan blev strax efter 3 på morgonen innan jag somnade...

...är det då konstigt att jag försov mig och klev upp först 10 i morse? Jag brukar sova 8-9 timmar per natt på helgerna (för att sova ikapp veckan)...helt sjukt..höll på att somna vid 21 ikväll också, men jag var tvungen att diska först så...

Ser framåt mot de kommande veckornas jobb...eller inte..

Har haft en riktig svullohelg...Donken två ggr på fredagen..pizza på lördagen...pizza igen på söndagen..utekvällen både på fredag och lördag avslutades med en Lövstek från Läckergrillen..ikväll avslutade jag svullofesten med en kebabtallrik...jag tror det börjar bli dags att ta tag i livet igen..fast givetvis är det redan klart att det inte blir någon som helst träning för mig den här veckan..hoppade idag eftersom jag försov mig så mycket..onsdagens innebandy ställdes in och på torsdagen kommer dotra...hon stannar till söndag kväll...iofs..det är nästan jobbigare än att träna att försöka hålla hennes tempo..men nästa vecka tar jag tag i skiten igen..här ska tränas..beach -08..kommer att vara min..och då är 18-åringarna födda på nittiotalet..det är något sjukt lockande med det..fast jag får nog färga de grå hårstråna då..

Så från och med nästa vecka börjar jag träna igen..jag ska också ta tag i jobbet på allvar..behöver köra en mördarvecka, så jag kanske, kanske kan vara nära att komma ikapp...idag lyckades jag åtminstone få ner inkorgen från 75 till 65 mail...känns tryggt..vet liksom inte var jag ska börja nästan..

Borde nog bestämma mig om jag ska åka hem till byn till pingst också..det är trots allt marknad och storebror fyller år, men samtidigt spelar Bajen hemma på lördagen..dessa beslut..ständigt dessa beslut..

Ok..det ser ut att bli svårt...om jag ska åka tåg tillbaks på lördagen måste jag åka halv åtta på morgonen..efter att ha haft en utekväll? Funkar inte..får nog skicka paketet via posten tror jag...

Kommentarer
Postat av: Jossh

Spelar du mkt innebandy? :O
bra skrivet! :D:D:D

Postat av: Jerk

mja..mycket och mycket..lite iaf ;)
Tack så mycket..

2007-05-15 @ 17:54:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback