Skiftningar...

Tjock och ful
Passionerad och förälskad
Tjock och ful igen, snabbare än gud skapade världen
..

Uppgivenheten, likgiltigheten hade äntligen fått ro i kroppen då stormar hon in
ett blont yrväder som rör upp känslorna till ytan, hon förälskar mig
Passionerar mig, skrattar med mig, ger mig livslust åter
Snart är jag tillbaks, mer deprimerad än någonsin
Utan hopp, tro eller kärlek
Tillbaks till det normala
Det som för andra är onormalt
Tillbaks till det ensamma, patetiska
Tillbaks till mitt liv..
Jag längtar bort, men vill inte någon annanstans..
Jag..hoppas likväl
Hoppas det är bättre än hoppar
Jag längtar tills ekorrhjulet snurrat ett varv igen och det blonda yrvädret kommer åter
åtminstone för en kort stund...

Kommentarer
Postat av: Susfu

*kramar dig*

Postat av: Jerk

det lät bättre när jag låg sömnlös inatt..men tack så mycket :)

2007-05-02 @ 23:58:51
Postat av: Elin

"Passionerar mig, skrattar med mig, ger mig livslust åter"

Vilken textrad! Jag gillar den förbryllande mycket..

2007-05-03 @ 20:01:11
URL: http://www.my-ghostworld.blogspot.com/
Postat av: Jerk

hehe..se..det är mitt försök att vara lite djup..jag är nog mig själv snart igen :)

2007-05-04 @ 11:16:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: mini

hm, är det där min granne från vargholn som jag växt upp tillsammans med och som lärt mig dricka sprit... Inga dikter på den tiden...

2007-05-04 @ 13:40:32
Postat av: Jerk

Jag vet..skrämmande vad lite grått hår, kulmage och ålder kan göra med en människa :)

2007-05-04 @ 13:48:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback