Snygg naken?

Tänker göra något genomkorkat nu, men...när jag inte kan få bli programledare på femman, så...

Nedan ser ni en bild på en tjej som påstår sig vara fet, när hon istället är vacker som en daggdränkt sommarmorgon..

image24

Det är svårt att förklara, men hennes förkärlek att kalla mig för homo kanske är det som fått mig för att fastna i hennes blogg...förutom hennes vackra utseende skriver hon också bra..

Tyvärr kan jag inte hjälpa hennes självbild hela vägen..för att kunna göra det måste jag ta in henne i ett rum fullt med speglar, be henne ta av sig naken och sen talla på hennes kropp medans min hals blir röd av upphetsning..

Iaf...om intelligenta och vackra tjejer som hon har problem med sitt utseende får jag helt plötsligt en, iaf liten, förståelse för att många tjejer har ångest i sitt liv..

Hennes mor tycker också att jag är rolig så..får hoppas att hennes mors dåliga smak har fortplantat sig i generna...

Tja...vet inte riktigt vad jag ville säga..ville bara få in något vackert i bloggen efter all självdestruktivt fotbollsrelaterad dödsångest..

Kommentarer
Postat av: Vakaren

Ja, nog är det så. Att hon är mycket vacker. Och inte kan man påstå att hon är fet. Tala om det för henne är du snäll!

Postat av: Jerk

shit vad snabbt du svarade..jo..hon lär väl läsa detta inlägg inom en snar framtid och sen skicka stormtroopers mot Söder..

2007-05-27 @ 03:56:00
Postat av: Miss E

Hon är jättevacker och hon bör bli glad åt att få ett sådant vackert inlägg av dig.

2007-05-27 @ 09:55:59
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: laanna

Himlans tjusiga bilder är det i alla fall!:)

2007-05-27 @ 11:28:57
URL: http://laanna.blogspot.com
Postat av: Susfu

Du är min hjälte! =) Och ja, hon ÄR snygg.
P&K Till er båda

2007-05-27 @ 11:41:00
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Jerk

Miss E: vi får väl se..
laanna: yup
Susfu: du är för söt :)

2007-05-27 @ 22:45:55
Postat av: Angie

...
Expects visitors tomorrow. No need for Gevalia, just say farewell to your family and friends before you get to bed in the evening.
..
Nejdå.
You'll live. Heh.

2007-05-28 @ 02:24:39
Postat av: Jerk

puh..blev orolig där ett tag ;)

2007-05-28 @ 11:29:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback