Ständigt uppkopplad...

Vänta lite här nu förresten..mina senaste inlägg andas något som nästan kan liknas vid beundran för säljare..så är det givetvis inte..enbart avundsjuka på deras löner och förmåner..bilar, mobiler, bärbara datorer...jag är fortfarande övertygad om att det är jag som är den enda guden på företaget..förutom när det gäller löneförhandlingar då..

Kom inte med crap som "ja, men då måste de vara tillgängliga hela tiden"..fan jag får ständigt samtal på min privata mobil när jag är ledig.."hur gör man det här?" "Var finns det här någonstans?" "Har du gjort det här?"...så den svadan kan ni bespara mig..

Däremot så är linen "Du är för dum som låter dem utnyttja dig så där med tanke på din usla lön.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback