The list goes on and on...

Darling Susfu vill jag skulle göra en lista, svag som jag är för kvinnornas locktoner kuvar jag mig och fyller i...

Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
Att jag slutade spela ishockey redan när jag var 24...att jag inte är vuxen..att jag har uppenbara problem med min ålder...att jag har varit singel nästan hela tiden..att det är så mycket som jag kan tänka mig att skriva på den här frågan..

Mitt liv skulle bli lättare om?
Jag kunde sluta odla ångest för allt och istället bara ta tag i saker och ting på en gång..oftast visar det sig att det inte är så farligt, men jag ska ständigt skjuta upp saker..som gå till jobbet tex..det är oftast helt okej när jag väl är där..
Min hemliga last?
Vet inte om det är så hemligt? Frossar i skräpmat då och då...bröst är väl också en last..

Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
Egentligen ingenting, men i brist på bättre att håret fortfarande är kvar (jag gillar faktiskt charmlockarna)..kanske benen också (borde skaffa kortkort och flasha dem kanske..)..

Oanad talang?
Alltså, jag tycker jag har visat upp hela mitt liv på bloggen, så inget kan vara oanat längre...en tjej sa att jag fick henne att komma bara med fingrarna kan det räknas? Att jag är grymt allmänbildad känns inte oanat..att jag skrivit ett par patetiska dikter är inte direkt någon talang..jag kan PI i tio decimaler..men det är bara nördigt..kunde15 när jag var ung..

Världens viktigaste fråga just nu?
När Jerker ska få sex igen, ska det ta två år den här gången också eller kommer någon att förbarma sig över honom och bjussa på ett pity-fuck? Du, om jag får regelbunden sex tänker jag ta mig tid att tänka över världssvälten..

När drar du en vit lögn?
När jag öppnar munnen..näe..när? oftast när jag inte är klar i tid eller något..ljuger iaf inte längre om någon ringer och väcker mig på förmiddagen..

Vilket var ditt första jobb?
Satt i minigolfkiosken i Sörsjön..11 år eller något sånt..första riktiga..beredare på Connecto..socialfall räknas väl inte som jobb?

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
Tid..säsongskort på Söderstadion är god tvåa..

Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
Jag har suttit i fem minuter och det bästa jag kan komma på är att jag är bra på att stava..säger någon snäll eller trevlig så skjut mig..det är för fan inga egenskaper att vara stolt över..det är bara mesigt..

Mitt bästa köp?
Eeh kan inte välja mellan min lägenhet och godset i Sörsjön..min BMW var inget bra köp..men jävligt skönt..

Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
Älgkött och öl kanske?..är det en tjej kan jag bjuda på mig själv..

Vad får dig att inte vilja stiga upp ur sängen?
Dagen jag har framför mig..börjar jag tänka på den blir jag kvar..går jag upp direkt till duschen brukar det visa sig att jag har fel..

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Paradoxalt nog det som i nio månader var det värsta som hänt mig...sen föddes hon..Dotra..tvättäkta bajare!

Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
Sofia, Vonsanponsan, Chulls (jag vet hur mycket du älskar sånt här) & Cliff kanske? Fast det är valfritt..

Kommentarer
Postat av: Susfu

socialfall räknas inte som jobb, Socialfall is a state of mind ;)

Postat av: Jerk

ok, då var det väl beredare på Connecto då..kontorsråtta från födseln :)

2007-05-31 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback