tvådagars..känner mig ung igen..

Patetisk smörja jag skrev längre ner..nu ett par timmar efter frukost och en relativt lång tupplur (försök aldrig med att titta på motorsport och hålla dig vaken när du ligger ner..) är jag redo att möta världen igen..här ska det supas och raggas (supas iaf..)

Är en halvtimme sen redan, men känner mig äntligen fräsch iaf...

Btw...Kanada vinner med 5-2...

Nu ska jag dra om 20 minuter har jag öppnat första ölen..någon gång framåt morgontimmarna räknar jag med att öppna den sista..jag räknar också med att gå ensam hem..och nu ska det fan vara en lycklig promenad..reclaim the nattpromenad..

Om någon eventuellt tänkt att stalka mig så är jag i sjöstaden och kollar på schlager..med en öl i ena näven och chips i den andra...

Chansen finns fortfarande att hångla upp mig i brygga..I'm easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback