Är..

Och det tar givetvis inte mer än en kvart efter att jag har skrivit att jag vill skära upp handlederna för att jag är så less på allt innan jag är full av energi och funderar på att renovera hallen..helt värdelös som människa..jag klarar inte ens av att vara deprimerad som folk...frågan är varför jag är satt till denna värld egentligen?

Det lär inte vara något livsavgörande iaf..i så fall borde det vara dags för mig att ta tag i det..känns som om jag ligger bra många år efter för något dylikt...

Helt plötsligt är jag också grymt festsugen...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Gött att det var övergående. Ut och ta några pilsner då så fixar det sig? Ha en kul kväll.

Postat av: Jerk

Nope..inga öl blir det här..jag ska göra räkningarna innan jag ens funderar på något dylikt..och så har jag tvättid imorgon kl.12..jag skulle inte ta mig upp om jag gick ut..

2007-11-24 @ 21:16:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback