Det börjar bli dags nu..

..dags att göra slut på lönen för att glädja andra (suck)...dags att införskaffa julklappar...vanligtvis har jag några idéer och sen spinner jag vidare på dem, men i år är det helt tomt..
Lillebror har jag redan handlat den första julklappen till..Jägarens bok 2008 (jo, jag vet att han antagligen läser detta, men eftersom han markerade den boken i jultidningslistan är jag tämligen övertygad om att han redan vet om det)..till mor har jag köpt någon julkrysstidning och dotra har någon "Prinsessan julalbum" eller liknande..

Nu är det i princip stopp..dotra kommer få en ny stereo (som jag och hennes mor köper tillsammans..troligen under rean)..sen kommer hon få lite hammarbygrejer också (but of course)..kan nog bli ett Bajen bäddset i år..resterande som det ska köpas klappar till vette tusan vad de ska få...mor, morbror, storebror och lillebror..ingen aning faktiskt..till bröderna borde jag nog köpa en uppblåsbar docka så de slipper känna sig ensamma..fast det känns väl dyrt för lite plast...

Nåväl, jag hittar säkert något jättelitet inom någon vecka, sen springer jag runt hela stan den 22:a december och stressar ihop något som inte passar till någon...lite som vanligt...ifjol fick alla 2 sporkar (gaffel, kniv och sked i ett) från coolstuff...jag köpte sådana till mig själv också..det bästa med dem var trycket...det stod "Light my fire"..på plastbestick??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback