En stor suck av lättnad...

Jag har under de senaste veckorna varit lite orolig för min hälsa..jag har knappt blivit förälskad när jag sett vackra flickor på tunnelbanan....visserligen har jag rodnat varje gång jag talat med städerskan, men mina tankar på sex har varit mest flyktiga för att snabbt försvinna..det kändes som om jag bara behövde sex ett par gånger om året sen står jag mig för ett tag och kan slappna av..ungefär som med pölsa..

Så förstå min glädje vid lunchen idag när jag märkte att jag fortfarande fann det upphetsande att stirra in i en urringning..att låtsas råka titta dit för ett kort ögonblick för att få en liten skymt..att diskret (jo, tjena) titta efter en ring på fingret och till min glädje upptäcka att den saknades...där satt hon i vitt, några bord bort och bara väntade på mig..

Synd bara att när hon väl reste sig upp såg jag att hon var tokgravid...men nästa urringning kanske är till mig..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Gravida kvinnor har toksnygga bröst. Så är det bara.

Postat av: Jerk

Verkar inte bättre..nåja, min sexlust lever iaf :)

2007-11-03 @ 13:15:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback