En vanlig onsdagsförmiddag på Kontoret..

Har alla sett skämtteckningen där det står hur man tillfredsställer en kvinna och hur man tillfredsställer en man? För kvinnan får man fan ta ner månen, men för mannen räcker det med om kvinnan kommer naken och har med sig öl...
Den tänkte jag nästa på idag...eller rättare sagt, jag trodde att jag tänkte på den..fast det var en annan teckning jag tänkte på..den om de erogena zonerna på kvinnan respektive mannen..hos kvinnan täcks hela kroppen, men hos mannen är det bara ett tiotal pilar pekandes mot den delen av kroppen där benen slutar..mitt emellan där..har alltid tyckt att den stämmer ovanligt bra..nästan så att det inte är ett skämt...

(här skulle egentligen den skämtteckningen varit, men när man googlar på erogena zoner dök det upp en massa andra bilder och jag vågade inte riktigt kolla mer..)

Fast riktigt stämmer det ju inte..det finns en erogen zon hos mannen...kvinnans bröst...det måste vara så, så är det för mig iaf och jag är ju man (eeh, typ iaf..)...vi måste alltså vara känsligare än kvinnorna då något så enkelt som att ratta in p3 på en kvinna är en erogen zon...

(Ja, så här går alltså tankarna en förmiddag på kontoret, jag har valt att inte delge mina tankar för medarbetarna än, tror jag väntar tills det är julfest...)

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe lika bra att göra ett offentligt uttalande på julfesten.

Postat av: Jerk

Jo, om det nu blir någon julfest..det är lite oroväckande att det inte kommit ut något om det än..

2007-11-21 @ 13:16:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: beerbelly

Långt till jul. De kanske vill vara hemliga.

2007-11-21 @ 17:29:19
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: vargakvinnan

allt det där är väl väldigt individuellt kan jag tänka mig, med rätt partner är hela jag en erogen zon och med fel är jag typ asexuell. dessutom har jag "mött" män som varit galet känsliga på andra ställen än just de klassiska. nåja, det är ett spännande ämne att tänka på! ;-)

2007-11-21 @ 18:47:41
URL: http://vargakvinnan.wordpress.com
Postat av: Jerk

BB: Nja, de brukar vilja veta vilka som kommer och så..sen brukar julfesten vara i början av december, sen ska det ju handlas, lutas och rullas köttbullar..
Wolfie: Väldigt spännande :)

2007-11-21 @ 22:22:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback