Gud så trist jag är..jag måste börja ljuga i den här bloggen nu..

Fan, nu sitter jag här igen..och måste laga mat..nu är jag inte sugen..jag är vrålhungrig..vill ha mat nu...det är sådana gånger jag brukar hemfalla till att gå till pizzerian..eller Läckergrillen..inte idag..idag ska jag fan i mig laga mat...det  ska bli Lasagne..givetvis på älgfärs...there's no other meat for me..

En anledning till att jag måste laga mat idag är att jag räknar med att inte ha nog med tid till veckan..inte till lasagne iaf..och jag har redan skjutit upp det en dag..igår fick jag ju ett verkligt energifall på eftermiddagen och orkade ingenting..sen blev jag hyperenergisk (för att vara Jerker då)...la in årets alla räkningar i excel, gjorde lista på julklappar, skruvade ihop ett ikea-skåp, som jag ändå inte kan sätta upp på väggen eftersom jag 1. är ensam 2. inte har några borrar & 3. inte har någon skruv...

Nu skulle det ordna sig iom att jag skulle gå till järnaffären idag innan tvättiden, men som den Jerker jag är så gick hjärnan på högvarv igår natt och jag fick ingen sömn innan halv fyra..jag vaknade visserligen vid 10-tiden, men kroppen tyckte det passade bättre att gå upp kvart i tolv..en kvart innan tvättiden började..

Nu sitter jag här med ett jävla skåp mitt på golvet i rummet..som om 34 kvm inte var nog trångt innan dess..

På torsdag kommer dotra också..undrar hur många gånger hon kommer kantstöta skåpet innan den helgen är över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback