Här..

Det enda jag är sugen på just nu är att gå och lägga mig..det borde borras och jävlas med grannarna nu när jag köpte en jävla borrmaskin, men jag har inga borrar till den..det kommer väl i januari..

Jag borde också ta hand om disken som snart fyller år...sen borde jag laga till världens godaste Lasagne (okej, inte riktigt, men den är ätbar iaf..)...jag tror jag skiter i det...jag lider av januaridepression och det enda jag vill är att somna in för att aldrig mer vakna...

Sånt flyt lär jag inte råka ut för...jag kunde väl iaf få sova till april? Nåväl...jag tror jag ska slockna en vända iaf, sen ska jag hitta på en bra ursäkt för att slippa laga lasagne idag (vem bryr sig?)...därefter ska jag slacka ihop totalt...

Det är ingen bra dag idag...heller...inte ens tanken på 158.5 cm får mig att le...Leda be thy name..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback