Jerker tänker glada tankar..Jerker sjuk?

Jag har gått ifrån ointressant till mördande tråkig på bloggen nu på slutet..jag orkar inte längre hålla ihop en tanke nog länge för att få ner något här..

Kan iofs att jag aldrig hinner forma en tanke innan jag börjar tänka på förra torsdagen igen..eller mer specifikt på hon som satt bredvid mig på middagen..
Jag har ännu inte skrämt iväg henne trots mina teatraliska utspel...det känns bra...riktigt bra faktiskt...vilket givetvis kommer bli dödsstöten för den här bloggen..alla som dyker in här läser den i hopp om att deras liv inte längre ska kännas så futtiga och att det finns någon jävel i den fria världen som har det värre än dem...

Jag ber om ursäkt, det var inte min intention att gå omkring och bli lycklig på gamla dagar..hemska människa, kära ner sig sådär..

Det är något med henne, med hennes sms, hennes mail...hon går inte att skaka av sig..rent tankemässigt då..idag hade jag ett kort ögonblick som jag inte tänkte på henne (första gången på en vecka tror jag) då passade jag på att jobba snoreffektivt, men efter en halvtimme var hon tillbaks...

Rent logiskt borde jag ändå ha en stor källa av missnöjdsamhet och bitterhet att ösa ur (hell, jag är fortfarande på jobbet fem dagar i veckan), men den dörren är nästan helstängd nu för tiden..

Nåväl, nu tänker jag fortsätta att ligga i soffan och tänka på henne..imorgon tror jag att jag ska försöka tänka på Kennedy också...men bara om han lovar att bli kortare än 160cm och prata med riktig 08-dialekt...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Ääh det är ju en tävling i att vara mest ointressant. Du är inte ens nära att vinna än.
Men vi satt ju mittimot varandra .. inte bredvid =)
Rejält kul tycker jag :D
Landskamp imorgon utan D.A kan vara värt att kolla på faktiskt.

Postat av: Jerk

Haha..ge mig några dagar till ska du få se :)
Hoppas vi slipper DA..då kan det vara värt att titta på den..
Förresten..grattis till kommentar 2500..

2007-11-20 @ 23:31:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: beerbelly

Hoho 2500 dagen artar sig :).
Å andra sidan kunde den bara bli bättre efter grådiset ute ;).

2007-11-21 @ 08:52:52
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

eeh, tja..det är väl ungefär samma väder idag? Men, du har rätt idag är en bra dag.. ;)

2007-11-21 @ 11:00:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback