Just another day in paradise..

Månadsmötet gick som brukligt..VDn bläddrade snabbt förbi min slide med orden "Det här är inte riktigt sant"..jag nickade..sen fortsatte han "Vi kommer fixa nya slides som säger sanningen"..jag nickade...det ligger på mitt bord att se vad vi kan få ut för slides ur systemet..jag har skjutit på det ett tag..

I övrigt inget nytt att rapportera..alla pikade mig...jag pikade säljarna och högre chefer...ett vanligt månadsmöte med andra ord, det enda som stack ut är att vi hade två sorters kakor till...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe skönt möte. Dags att knalla strax. Ses

Postat av: Jerk

Glömde skriva att kommentaren "Det går bra i Kina" hördes..vilket är den vanligaste förklaringen GKAM:en har till att han inte når upp till budgeten :)

2007-11-15 @ 19:06:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback