Just another summer...

Kändes inte riktigt bra idag på jobbet..det var..eeh..totalt..jaha, så kommer det igen ögonblicket när jag helt tappar ett ord...det finns på tungspetsen men jag får inte fram det...det har hänt förr...kommer aldrig att glömma när jag försökte säga "balkong" och ordet var helt försvunnet ur minnet..gick inte att få fram..till slut blev det något i stil med "såna där saker som kan hänga utanför lägenheten och man kan sitta och sola där" eller något liknande..

Erika blev väl inte heller så imponerad den gången som jag glömde hennes namn när jag talade med henne i telefonen..vi var inte ihop så länge till efter det..

Nåväl..vad jag försökte säga är att jag är inne i en svacka..jag får ingen som helst kick av att göra någonting när jag är på jobbet..jag har tappat sugen...nu har jag varit så länge på jobbet att jag vet att de här ögonblicken kommer, men det är ändå alltid lika jobbigt när de kommer..man känner sig totalt värdelös..orkar inget...vill inget...det enda som lockar är att ligga i soffan och kolla på tv...jag kollar bloggen en gång i halvtimmen utifall jag fått någon kommentar...och ni borde känna på er att jag behöver kommentarer just de dagarna och inte vänta tills sena kvällen *muttermutter*...nu är det försent, ni kan lika gärna låta bli *näsan i vädret och surar lite*...

Positivt är att jag nästan hade 10 rätt på tipset i helgen iaf..jag vann alltså nästan 84 kronor...det är bättre än förra veckan när jag inte var särskilt nära att vinna 23 kronor...

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Nu får du en kommentar bara för att jag är så jävla snäll! ;-)

Annars har du varit dålig på att kommentera hos mig på sistone. Skärpning!

Postat av: Jerk

Hehe..blogg-beef..vi är allt några riktiga kommentar-torskar :)
Tack för kommentaren..

2007-11-06 @ 10:52:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback