Korta tjejer är min last...

Känner mig lite smått glad idag...trots att jag gick tvärtemot mina instinkter och klev upp före sju..

Men idag dyker dotra upp i mitt liv igen...det blir spännande jag har inte en enda plan för helgen..eller..jag har sådär lite småplaner..besöka Henke Curling och kanske titta på innebandy..ungefär där ligger det....sen ska hon vara med på jobbet också både fredag och måndag, så planen då är att inte glömma dvd-filmerna..glömmer jag dem hemma får jag ett litet helvete med en dotter som sitter vid skrivbordet och målar och pratar med mig konstant..ta det inte fel, jag älskar när hon pratar med mig...men jag får inget gjort då..det blir åtta timmar och kanske hunnit läsa ett mejl..det funkar inte, sen blir jag skitstressad resten av veckan..

Apropå människor jag älskar, jag hälsade på 158,5 cm imorse (anledningen till att jag klev upp den okristliga tiden)...man brukar säga att man ska ta sig en titt på kvinnors mammor innan man verkligen bestämmer sig för om de är så snygga..det har jag inte gjort..man kan också kolla på hur de ser ut efter att de legat på sjukhus i några dagar, utan dusch och sånt..klarar de att vara vackra då håll fast vid dem..

158.5 cm var så vacker att jag knappt kan begripa det..jag satt och stirrade på henne, försökte memorera varje detalj...perfektion på 158,5 cm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback