Lite besviken är jag allt...

De flesta på kontoret visste att jag skulle ut och dricka öl igår kväll..jag gick ju från jobbet innan halv sju..ändå..ingenting..inget alls..inga applåder, inga blombuketter, inga high fives..nada..

Här kommer jag in före kl.9 dagen efter jag varit på lokal och druckit öl och vad får jag för det? Ingenting..
Man kan tycka att en så otrolig händelse borde uppmärksammas lite mer..kanske, kanske jag borde få Månadens omnämnande i november?

Endast en gång tidigare i min tid på företaget har jag varit inne före kl.9...det var julfesten 2000 och anledningen till att jag dök upp i tid var att jag gick vilse från Gullmarsplan på väg till Rågsved..efter en timmes promenad insåg jag att jag var på väg mot Skarpnäck, så jag fortsatte ditåt..en natthamburgare på Donken i Sköndal, sen stämplade jag in halv sju på morgonen..

Jag är fortfarande besviken över bristen på uppvaktning från företagets sida..tur jag kan låta tankarna vandra till gårdagskvällen..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe jag har en lite annan approach. Skitnöjd om ingen upptäcker när jag kommer och går :).
Blev positivt överaskad av gårdagen jag med. Inte riktigt så positivt som dig men ändå ;)

Postat av: Jerk

Min chef kommenterade det redan igår då han sa "Vi syns väl halv tio" med en väldigt ironisk ton.. :)
Tyckte det var trevligt..lite drygt när man får stå och vänta på bord bara..jo, jag hade en väldigt positiv afton..förväntar mig att få cancer någonstans i eftermiddag för att jämna ut det hela :)

2007-11-16 @ 11:22:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: beerbelly

Jo det var lite drygt.. men när väl ölen var inne så var det lugnt för mig som sagt :)

2007-11-16 @ 11:34:12
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Ölen var bra :)

2007-11-16 @ 12:18:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback