Man ska aldrig säga aldrig..

Jag har sagt att jag aldrig gör det...att jag aldrig kommer göra det så länge jag bor i sthlm..att det bara är töntar och bönder gör det..Jag har hånat Steffo för att han gjort det...

Lik förbannat gjorde jag det idag..vad fan håller jag på med?? Nu blev byxorna skitiga också. Jag skäms något så in i norden..vad är det med mig egentligen?

Idag ute i Danderyd skedde det oväntade, det otänkbara, det förskräckliga....Jag sprang efter en buss!!

..i desperation försöker jag klamra mig fast vid att jag iaf behöll händerna i rockfickorna...

Kommentarer
Postat av: Stefan

hahahahahahahahahahahaahah

du e fast i stressträsket!

Postat av: Jerk

nej..inte så..snälla..
Jag försöker klamra mig fast vid att jag egentligen inte sprang utan att jag svävade fram på små rosa moln efter att ha träffat 158.5cm..och att jag hade varit tvungen att vänta 15 minuter till nästa buss..

2007-11-30 @ 14:22:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback