Onödigt, tidskrävande..väldigt Jerker..

Vad gör jag här? Ja, alltså här, inloggad på bloggen..jag har helt plötsligt en ton med saker att göra, en dotter att roa (just nu tittar hon på "Mupparna på Manhattan" i ett konferensrum, den handlar om ett gäng moderater & gnagare som åker till New York..)..

Så får det bli...jag får logga ut, min hjärna klarar inte av mer än att tänka på 158,5 cm och jobbet samtidigt..det är nästan så jobbet får ge sig, men jag försöker iaf..158,5cm försvinner aldrig ur tankarna..hon är hos mig hela tiden..

Kommentarer
Postat av: Glimra

Jerker, jag börjar gilla färgerna nu. Såg systembolagets skylt, färgerna fick mig att tänka på din blogg och plötsligt insåg jag att det inte alls är dumma färger, för även om de inte överensstämmer med bolagets till 100 % så är det tillräckligt likt för att jag ska gilla det... Eh ja.. trevlig helg då.

Postat av: beerbelly

Hoppas ni får en bra helg.

2007-11-30 @ 17:11:07
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Glimra: haha, så fort du kunde relatera dem till systemet började du tycka om dem :)..trevlig helg på dig med, hoppas Rosévinet smakar..:)
BB: Den blir nog hygglig iaf..på söndag ska vi kolla på Bajens damer i innebandy..så det blir åtminstone en match med Bajen i helgen :)

2007-11-30 @ 23:30:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback