Recycling man...

Som vanligt (när jag tänker tillbaks lite verkar det här gå i perioder, men jag ignorerar det..allt för att få skriva ett meningslöst inlägg..) så klarar jag inte av att hålla mig...klarar inte av att gå upp tidigt (kvart över sju är jävligt tidigt okej?) en längre tid i sträck..idag var det dags igen..efter att som vanligt ha suttit uppe på tok för länge en söndag så kände inte kroppen för att vakna, visst jag tog mig till soffan kl.7 imorse som vanligt och slog på tvn, men sen orkade inte kroppen mer..det enda den hade energi för var att trycka på snooze-knappen...

Så klockan blev nio innan jag steg upp, följdaktligen klev jag in på kontoret kvart över tio..det känns som om det får duga ändå..det var väl ändå ingen som på allvar trodde att jag för alltid skulle komma in halv nio på morgonen bara för att jag gjort det några gånger?

Eftersom jag ska äta lunch först vid 14-tiden anger vi det som orsak..hade jag gått upp i tid hade det blivit alldeles för länge till lunch..bra, den kör vi på...

Förresten känns det som om jag skrivit det här inlägget förut (till skillnad från Steffo återvinner jag gärna om det innebär att jag får slänga in något meningslöst)...när jag tänker efter på rikitgt har jag antagligen skrivit samma inlägg varje måndag de senaste två åren..jag är som SVT på sommaren..bara repriser..stay tuned, på fredag eftermiddag kommer ett inlägg om hur synd det är om mig som alltid är sist kvar på kontoret...som det brukar göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback