Starkt, Sanslöst & Skrämmande..

Tack SL..ni strulade ingenting idag..känns sjukt att jag ska behöva tacka ett företag som gör sitt jobb..kan vara att det känns så ovanligt..visserligen var blå linjen, som vanligt, försenad men den här gången var det till min fördel..yup, inne på kontoret redan halv nio..och 5 timmars sömn..Starkt!!

Kan inte hålla mig, läste i City idag en sak som jag helt missat..visserligen slökollade jag lite på fotbollsgalan igår, men inte allt..tur kanske det var..jag missade vem som fick årets domare..Martin Hansson..är det helt säkert att det inte var en del av komediinslagen igår? Martin Hansson?? Han är ju nästan lika dålig som Ingvarsson..det är obegripligt..det måste ha varit driftkuckun Bo Karlsson som röstat fram honom? Ska vi inte så här i efterhand hedra Erik Fredriksson för sin storslagna insats i VM -90 också? Det är ju ett skämt att en domare med så dålig känsla för fotboll, för regelbrott kan få ett sånt pris..då kan vi lika gärna ge mig Guldbollen för mina insatser som bänknötare i korplaget..på den nivån ligger det priset..Sanslöst!!

Ok, den harmoniska delen av Jerker förlorade en vända där..ska försöka komma tillbaks..imorse på tuben kom jag på mig själv att sitta med ett leende på läpparna titt som tätt..oroväckande..Jerker le, innan halv tolv på morgonen...Skrämmande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback