3 leenden...

När jag tänker tillbaka på dagen glömmer jag stressen och hetsen på arbetet..
Jag glömmer ångesten jag får när jag öppnar mejlboxen..
Jag glömmer att alla mina shortcuts försvunnit eftersom datorn blivit uppdaterad..
Jag glömmer att jag inte har råd med det jag vill..
Jag glömmer mupparna som absolut måste åka i samma tunnelbanevagn som mig på väg hem från jobbet..
Jag glömmer att disken fyller år i köket..
Jag glömmer att jag står under hängbukssvin och inte under hunk i NE..
Jag glömmer att morgondagen kommer se ungefär likadan ut..
Istället kommer jag ihåg leendet från den långa mörkhåriga skönheten på lunchen..
Jag kommer ihåg det vackra leendet och de glittriga ögonen från Controllern vid diskmaskinen
Jag kommer också ihåg leendet från städerskan när hon hälsar glatt på mig och när hon frågar var jag varit de senaste dagarna..
Jag kommer ihåg en väldigt trevlig dag med vackra flickor som ler..

Kommentarer
Postat av: S

åh jerker. du kan skriva positivt. vad fint.

Postat av: Jerk

Tack...det är lätt när flickor ler mot mig :)

2007-10-18 @ 23:42:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback