Äntligen..

..har det skett..någon har hittat till bloggen genom att använda ej rumsrena sökord..
Någon har sökt på "så vill jag ha sex blogg" och någon annan på "sköna knull far dotter"...

Samtidigt som jag är nöjd över att hitta såna sökord blir jag lite orolig när någon pedofil surfar in på min blogg efter sånt, sånt snusk...

Det får mig också att fundera över vad jag skrivit om mig och min dotter??

Men, det viktigaste av allt är trots allt att jag fått snuskiga ord på min sökordslista..bättre än de vanliga varianterna som alla innehåller innebandy (Vem vill läsa om sånt egentligen??)

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Jo, du skriver verkligen mycket om innebandy...

Postat av: Jerk

visst gör jag? Idag kanske jag skriver lite om innebandy faktiskt..

2007-10-07 @ 20:55:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback